Η προσφορά μας
για τα EAPs

Το EAP της Pulso αποτελεί ένα εύχρηστο, εξατομικευμένο και αποτελεσματικό πρόγραμμα συμβουλευτικής υποστήριξης για τους εργαζομένους σας. Τα εργαλεία μας είναι ευέλικτα και προσαρμόζονται εύκολα στις ανάγκες της εταιρείας σας.

Το EAP μπορεί να είναι άμεσα προσβάσιμο, από τους εργαζομένους ή από τα άμεσα μέλη της οικογένειας (24/7), καλώντας απευθείας στην τηλεφωνική γραμμή που θα σας διαθέσει η PULSO είτε μέσω της πλατφόρμας EAP Online της PULSO (online υποβολή αιτήματος), ή έμμεσα κατόπιν παραπομπής από την εταιρία σας.

Ψυχοκοινωνική συμβουλευτική

Οι υπηρεσίες ψυχοκοινωνικής συμβουλευτικής περιλαμβάνουν ατομικές συνεδρίες με τα εξής χαρακτηριστικά:

  • συμβουλευτική και ψυχοκοινωνική υποστήριξη για εργασιακά, προσωπικά ή οικογενειακά θέματα

  • πρόσωπο με πρόσωπο ή εξ αποστάσεως ατομικές συνεδρίες

  • βραχείας διάρκειας συμβουλευτικής με προκαθορισμένο αριθμό συνεδριών (πχ. 4, 6, 8 ή 10 συνεδρίες) ανά ωφελούμενο

  • συμβουλευτική εστιασμένη στην εύρεση λύσεων

Τα θέματα που δύναται να καλυφθούν από την ψυχοκοινωνική συμβουλευτική είναι ενδεικτικά τα εξής:

  • Εργασία: εργασιακό στρες, επαγγελματική εξουθένωση, σχέσεις με προϊσταμένους και συναδέλφους, διαχείριση χρόνου, ισορροπία απαιτήσεων της εργασίας και της οικογένειας, κ.α.

  • Οικογένεια: ζητήματα γάμου και διαζυγίου, θέματα ζεύγους, ανατροφή και διαπαιδαγώγηση παιδιών, συγκρούσεις με παιδιά στην εφηβεία, φροντίδα ηλικιωμένων, κ.α.

  • Προσωπικά ζητήματα: άγχος, φόβος και φοβίες, καταθλιπτική διάθεση, απώλεια και  πένθος, διαχείριση τραύματος, ψυχοσωματικά και ψυχοσεξουαλικά θέματα, εξαρτήσεις, κ.α.   

Οι Ψυχολόγοι που βρίσκονται στο δίκτυο επιλέγονται με συγκεκριμένα κριτήρια

Συμβουλευτική στελεχών

Η Συμβουλευτική στελεχών έχει διττό χαρακτήρα, καθώς προσφέρει στα στελέχη με θέσεις ευθύνης έναν ασφαλή και εμπιστευτικό χώρο, όπου μπορούν να συζητήσουν οποιεσδήποτε απορίες ή θέματα που σχετίζονται με τον επαγγελματικό τους ρόλο,  ενώ παράλληλα, τους παρέχει συμβουλές και τα απαραίτητα εργαλεία για να διαχειρίζονται τις ευθύνες που σχετίζονται με την ψυχοκοινωνική ευεξία των υφισταμένων τους και την εύρυθμη λειτουργία των ομάδων τους.

Η υπηρεσία έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να διευκολύνει τα στελέχη με θέσεις ευθύνης να ζητούν συμβουλές διακριτικά και εμπιστευτικά και να λαμβάνουν άμεση και αξιόπιστη καθοδήγηση από εξειδικευμένους επαγγελματίες της PULSO.

Διαχείριση Κρίσεων  και Τραυματικών Γεγονότων

Σε επείγουσες περιπτώσεις ενεργοποιείται η υπηρεσία μας για τη διαχείριση κρίσεων και τραυματικών γεγονότων. Αυτές οι σπάνιες, αλλά εξαιρετικά επείγουσες καταστάσεις μπορεί να προκύψουν από ένα εργατικό ατύχημα, τον αιφνίδιο θάνατο εργαζόμενου, μια ληστεία, απολύσεις ή άλλες μείζονες οργανωσιακές αλλαγές που επηρεάζουν την ισορροπία του ανθρώπινου δυναμικού.

Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν τα εξής:

  • Άμεση τηλεφωνική παρέμβαση από τους Ψυχολόγους Υπηρεσίας (24/7)

  • Επιτόπια παρέμβαση από ομάδα εμπειρογνωμόνων διαχείρισης κρίσεων (ατομική και ομαδική παρέμβαση).

  • Ομαδικές συνεδρίες για την αποφόρτιση των άμεσα ή/και έμμεσα θιγόμενων και για τη διαχείριση του τραύματος

  • Ατομική υποστήριξη των θιγόμενων μέσω ατομικών συνεδριών

Συμβουλευτική διατροφής

Η Συμβουλευτική Διατροφής αποσκοπεί στην παροχή συμβουλών και καθοδήγησης σχετικά με τη διατροφή, με στόχο την υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών και ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Η εταιρεία Pulso χρησιμοποιεί εξειδικευμένους διατροφολόγους για την παροχή αυτής της υπηρεσίας.

Οι δυνατότητες συμβουλευτικής υγιεινής διατροφής περιλαμβάνουν:

  • Ατομικές συναντήσεις για αξιολόγηση σωματικού βάρους, δείκτη μάζας σώματος, ποσοστό μυϊκής μάζας και ποσοστό σωματικού λίπους

  • Καταγραφή διατροφικών συνηθειών και ενημέρωση για υγιεινή διατροφή.

  • Προσδιορισμός στόχων (πχ. απώλεια βάρους, μείωση λίπους ή αύξηση μυϊκής μάζας) και κατάρτιση ατομικού προγράμματος διατροφής

  • Παρακολούθηση προγράμματος διατροφής και ενδιάμεση αξιολόγηση

  • Κλινική διατροφική συμβουλευτική για άτομα με προβλήματα υγείας (πχ. υψηλό ζάχαρο, υψηλή πίεση, κ.λπ.).

EAP Online 24/7

Μέσω της πλατφόρμας EAP Online ο κάθε εργαζόμενος μπορεί να συμπληρώνει γρήγορα και εύκολα το αίτημά του και να το υποβάλλει ηλεκτρονικά. Επίσης, στο ΕΑP Online οι εργαζόμενοι μπορούν να ενημερώνονται για θέματα ψυχικής υγείας καθώς και για θέματα διατροφής, ύπνου, διαχείρισης ελεύθερου χρόνου, σωματικής άσκησης, κ.α.

Στρατηγική επικοινωνίας και ευαισθητοποίησης

Πριν την υλοποίηση του EAP σχεδιάζουμε μαζί σας μια Στρατηγική Επικοινωνίας και Ευαισθητοποίησης, πλήρως προσαρμοσμένη στις ανάγκες της επιχείρησης σας. Στόχος είναι η ενημέρωση των εργαζομένων σχετικά με το ΕΑΡ και η ευαισθητοποίησή τους σε θέματα ψυχικής υγείας. Η υλοποίηση της Στρατηγικής αυτής γίνεται σε διαδοχικές φάσεις και είναι καθοριστική για μια επιτυχημένη εφαρμογή του ΕΑΡ σας με ικανοποιητικά ποσοστά χρήσης της υπηρεσίας (utilization rate). Πατήστε εδώ για να δείτε τις φάσεις υλοποίησης.

READ MORE

Φάσεις υλοποίησης Στρατηγικής Επικοινωνίας και Ευαισθητοποίησης

Φάση Α΄: Σχεδιασμός στρατηγικής και εκπαίδευση Στελεχών Συντονισμού Επικοινωνίας

  • Διαμόρφωση της στρατηγικής επικοινωνίας και ευαισθητοποίησης με κείμενα ή newsletter

  • Εκπαίδευση στελεχών

Φάση Β΄: Πριν την έναρξη του ΕΑΡ

  • Ενημερωτικό υλικό για τους εργαζομένους (και με προσωπική επιστολή) για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και αναλυτικές πληροφορίες- οδηγίες.

Φάση Γ’: Κατά την έναρξη του ΕΑΡ

  • Παρουσίαση του EAP στο τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και στους εργαζομένους της επιχείρησής σας.

  • Διακίνηση έντυπου υλικού

Φάση Δ’: Μετά την έναρξη του ΕΑΡ

  • Αποστολή σύντομων υπενθυμιστικών μηνυμάτων περίπου κάθε έξι μήνες.

  • Ανανέωση ή επικαιροποίηση των κειμένων στο EAP Online

  • Υποστήριξη για την ενημέρωση νέο-προσληφθέντων για τις παροχές στο πλαίσιο του ΕΑΡ

  • Υποβολή εκθέσεων απολογισμού  και feedback για βελτίωση του προγράμματος

Υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης του ΕΑΡ για ανάγκες πέραν της ψυχοκοινωνικής συμβουλευτικής, με την προσθήκη νομικής συμβουλευτικής από δικηγόρους ή οικονομικής συμβουλευτικής από οικονομολόγους και λογιστές. 

Προαιρετικές υπηρεσίες ΕΑΡ

Εμπιστευτικότητα και εχεμύθεια

Σε όλα τα στάδια οργάνωσης και υλοποίησης του EAP η PULSO διασφαλίζει πλήρη εμπιστευτικότητα και εχεμύθεια. Ειδικότερα, λαμβάνουμε υπόψη και εφαρμόζουμε απαρέγκλιτα την ευρωπαϊκή και εθνική νομοθεσία για την εμπιστευτικότητα των πληροφοριών και την προστασία των προσωπικών δεδομένων, ενώ είμαστε πλήρως εναρμονισμένοι με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR). Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πως διασφαλίζεται η εμπιστευτικότητα και η εχεμύθεια, σύμφωνα με τη νομοθεσία μπορείτε να βρείτε εδώ .